Se indlæg
 Udskriv debat
Fire samtaler fra red light district
Admin
To af de hoteller, som Jyllands-Posten boede på i Manila, viste sig at ligge i red light districts. Inde på hotelværelserne kunne man høre dem: Kvinderne, som stod på række nede på gaden i ens små kjoler, råbende i kor efter forbipasserende vestlige mænd.

Her er fire personhistorier fra Manilas ekstreme natteliv:

EN KUNDE OG EN FAR

»Jeg har nok haft 15 filippinske kærester og måske været til 250 filippinske prostituerede,« siger Damien Carbrug, en 36-årig australier fra Brisbane:

»Jeg er ikke stolt af, hvad jeg har gjort ... men på den anden side,« siger han, »så har mange af pigerne børn, de skal forsørge. Hvis de arbejder som prostituerede, kan de tjene mange flere penge på en nat, end de ville tjene på en uge i 7-Eleven.«

Damien Carbrug drikker øl på en terrassebar i et af Manilas red light districts. Mens han taler, vandrer kvinder og ladyboys konstant forbi.

Det, Damien Carbrug siger, er ubehageligt. Ikke mindst i danske fagforeningsopdragede ører. Men det er ikke uafviseligt.

En månedsløn i en filippinsk 7-Eleven er omkring 2.000 kr. Engelsksprogede hjemmesider for sexturister i Filippinerne byder på detaljerede guides og prislister. Ifølge dem koster en nat med en prostitueret 200-400 kr.

Damien Carbrug viser et billede på sin telefon af en smilende treårig pige. Det er min datter Mia, siger han.

For fire år siden var han hos en prostitueret i Manila og efterlod hende sit navn. Han siger, at han passede ...

Læs nærmere på: Jyllands-Posten
Med venlig hilsen

Admin @ Filippinerne Portalen
www.filippinerne-portalen.dk

Spring til debat: